my lollipops ! ! =)

Friday, October 28, 2011

rayau rayau toussaint holiday #2

Second day cuti gua pergi shopping hari ni.. Hoyeah hoyeah. Walaupon berjiwa otromen , tapi sebagai seorang perempuan mesti la gua suka shopping..

Kat tempat gua ada factory outlet, lepas tu tempat factory outlet tu ada sale pulak sekarang. Lagi la bernafsu  nak bershopping. Actually tempat tu bukan kat lille, tapi kat bandar sebelah lille. Roubaix nama tempat tu. Naik metro 40 minit dah boleh sampai kot.Tapi takde la banyak sangat brand yang best ada kat situ. Ada guess, desigual, adidas, lancaster, kipling, mustang jeans, Lee copper, lacoste and apa entah lagi. Tapi tak banyak yang best la. Kalau nak cari gucci ke, LV ke jangan harap la kan..hahha..Kalau gua pergi sana pon, tempat yang gua akan terjah adalah guess, lancaster, kipling, adidas and mustang  kadang kadang. Yang lain bukan taste gua.



2 hari cuti gua sentuh buku kejap je. Sejam lebih je study dalam tempoh 48 jam. Memang mood cuti habis laaa. Pesen tak sedar yang diri tu student lagi. Hahahaa..

Esok, gua nak study je, tak nak keluar merayau kemana mana. Lusa gua gerak pergi Amsterdam. Yeah yeah,,tu baru holiday yang betul kan. Holiday setakat duk lepak France je tak rock kan?..
Gua akan spend 3 hari 3 malam kat Amsterdam, then 1 hari 0 malam kat Brussels, Belgium. Harap harap boleh jumpe jodoh la kat Amsterdam..wakakakaka.*pesen gedik, sorry la*

Balik France nanti, the next day tu terus start class. Pastu esok nye the next day, terus masuk dewan exam; Cuak gua cuak. Nak tak nak kena asah pedang jugak la kat Amsterdam kalau tak nak gugur di medan exam nanti. Tak mampu jugak la gua nak enjoy sakan sampai lupa hakikat diri ini masih student..=P



Alhamdulillah, gua masih tak lupa daratan..hahhaa


5 comments:

laskar pelangi said...

perayau itu best! hehe =D memang bab habiskan money money tu lah peveret si gadis kan..ngeee

tasyachelsi said...

yup yup..feveret si gadis..and itu jugak lah kelebihan n talent si gadis..wkakakaa

azizul said...

bestnya dok oversea...aku dok tepi laut ja..haha

tasyachelsi said...

duk malaysia lagi best bro..makanan kat malaysia the bestttt..#inMalaysia u can get the best food..hahhaa

Syafiq Isme said...

weyyhhh ! seriouss bestt weyhh. untungnya dapat jalanjalan oversea. ajak i plak lah.hamboi,haha

eh, i ada update entry pasal anggapan wanita terhadap lelaki. blh x u bg pandangan ? hheheh

http://bubblechezz.blogspot.com/2011/10/monolog-dalaman.html