my lollipops ! ! =)

Saturday, September 3, 2011

Hello Lille

Assalamualaikum.. I'm currently in Lille, France..OMG!!rasa macam tak percaya i boleh sampai balik kat France. Rezeki ada kat sini la kot Tuhan hantar datang sini ni.. Seronok tak balik France??seronok tak seronok tak???? -tak seronok langsung!!!duk malaysia tanah tumpahnya darahku lagi la seronokkk Tapi nasib baik Lille ni best. Best la kot dari Tours and Colmar. 5 September ni dah nak kena pergi sekolah....tak suka tak suka. Barang-barang ada kat rumah kawan. Tak bawa pindah rumah sendiri lagi. Ish, banyak hal lagi nak kena settlekan. Benda yang paling menensyenkan is i tak boleh bukak lap top sebab bateri takde. Plug adapter boleh pulak tertinggal kat malaysia. Bangang betul!!!! Okay, nak keluar beli adapter dulu..harap-harap kat carrefour nanti senang la jumpe benda alah tu. Jumpe adapter nanti nak up story lain pulak..hahhaha





No comments: