my lollipops ! ! =)

Monday, January 10, 2011

my trainer.

tak taw la jodoh ke apa tapi tadi tiba-tiba tersinggah kat satu blog alumni debat ni..duk baca satu post ni tiba-tiba terjumpa satu nama ni ' HALIS'....ohmygoishhhhh...
abang halis trainer debat aku time form 4 n Form 5 dulu la.dah lama tak contact abang halis. habis je last match time form five dulu, aku n team terus stop training. SPM beb...fokus2..last jumpa abang halis time buat jamuan pulut durian kat cafe sekolah, bulan 7 or bulan 8 kalau xsilap aku..abang halis yang buat pulut durian tu..memang terbaik la..lepas keluar sekolah terus dah tak contact abang halis..tahun 2010, tup tup junior debat cakap sekolah dah tukar trainer..so, memang dah lost contact terus la dengan dia..macam mana la sekolah aku boleh lepaskan the best trainer tu..satu kesilapan disitu.
time kat UTP dulu, aku join club debat UTP..ingatkan ada la chance pergi tengok senior match, n ada chance la nak jumpa abang halis..dia selalu jadi judge debat. tapi dah tercampak sampai ke France ni nak debat apa lg..senyap je la sekor2 kt sini..

tapi seriously teringat kat abang halis..bagi aku, dia la the best trainer..time kena marah, walaupun memang terasa sampai ke lubuk hati paling dalam pun, kata2 n teguran dia tu la yang banyak membantu..n abang halis ni trainer yang baik sangat...sangat2 baik..

cari abang halis kat facebook tapi tak jumpa..tp, walau kat mane pon abang halis sekarang, saya doakan yang terbaik untuk abang halis dalam hidup...u r my best trainer 4eva!!



No comments: