my lollipops ! ! =)

Thursday, January 6, 2011

i'm a kelantanese.

aku memang pure kelantanese..parents aku dua-dua orang kelantan, n aku pon memang dilahirkan di kelantan.Mycard ak 03 code negeri dia,,so, mmg aku betul2 kelantanese...tp kekurangannya, aku xmakan budu.

aku cukup sakit hati bila ada orang kutuk kelantan, bahasa kelantan, bola kelantan, o anything la about kelantan..
xtahu la kenapa malam ni hati aku betul2 sakit bila pkir sal bnda ni..so, sbgai tanda aku betul2 syg n bangga jd org kelantan, mulai hari ini, aku berjanji yang aku akan makan budu..



surat aku janji.

saya NATASSHA NADIA MAZNAN, berumur 18 tahun 8 hari, sebelum ini tidak suka makan budu walaupun saya berasal dari kelantan..kalau ada yang pernah termakan sebelum ni pun adalah secara tidak sengaja kerana budu diletakkan di dalam gaulan nasi kerabu tanpa pengetahuan saya..sempena membuktikan saya betul-betul mahu menjadi orang kelantan yang sejati, saya berjanji saya akan makan budu seperti kebanyakan orang kelantan yang lain amalkan apabila saya pulang ke tanah air kelak.

No comments: