my lollipops ! ! =)

Thursday, December 30, 2010

tasya harus sabar

sejak berpindah ke COLMAR dah banyak dugaan yang aku terima..
tp i just want to story2 about kehilangan aja..

1st, handphone aku kena curi
==sony ericson vivaz pro
==black in colour
==di beli di SFR dengan contract 2 tahun, 34€ sebulan
2nd, bicycle aku pulak dikebas
==cute purple bicycle
==bicycle 2nd hand yang dibeli dr Christine
==harga 100€
==dicuri di dalam garage kt Résidence Molière
==aku xpernah naik pon lagi bicycle tu

3rd, handphone yg baru dibeli
==di beli secara online kt Ebay.fr
==aku xpernah lihat apatah lg pegang phone itu
==sebenarnya ak xpernah dapat pon phone tu tp org pjabat pos cakap dalam diorg, phone itu telah sampai ke tangan aku pada tanggal 14 december 2010


apa yang aku nk cakap sebenarnya, orang yang bertanggungjawab ke atas semua kehilangan ini memang fucking shit la..bodoh punye orang.

but apa sangat yang boleh aku buat..dah xde rezeki..setiap yang berlaku itu ada hikmah disebaliknya.chill aja la

No comments: